reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jaroslav Vidan

Jaroslav Vidan

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Lekár-anesteziológ, ktorý si myslel, že je správne byť apolitický...Aj si to naďalej myslím, ale apolitický neznamená bez názoru... A keď ho vyjadrím tak na rozdieľ od veľa diskutujúcich ho dokážem aj podpísať ....... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Záchranky - komu sa jedná o zárobok ?

Jaroslav Vidan

Záchranky - komu sa jedná o zárobok ?

Skončilo tretie kolo výberového konania na záchranky.  Prebehlo zase jednofarebne. Ani tentoraz sme nedostali nič. My, ani druhí, iba  „niekto".... a štátne firmy so štátnymi nemocnicami a ich dlhmi. Nikto neuspel, a tým akoby chcel niekto povedať, že systém, ktorý fungoval doteraz, vlastne nefungoval.... a tak ho niekto vymenil.Nie, nikto nechcel nič povedať, nikto nechcel nič meniť. Ide iba o zárobok.Komu ide teda o zárobok ?

  • 8. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 067x
  • 9
Výberové konania na záchranky versus bezpečnostné opatrenia

Jaroslav Vidan

Výberové konania na záchranky versus bezpečnostné opatrenia

Ministerstvo zdravotníctva pod vedením SMERu stihlo realizovať výberové konanie na prevádzkovateľov ambulancií záchrannej služby. Po každom kole sa bezpečnostné pravidlá pre vstup na ministerstvo zdravotníctva sprísnili.

  • 6. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 445x
  • 4
Záchranky a Orange

Jaroslav Vidan

Záchranky a Orange

Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby SR aktivuje vozidlá záchranky po prijatí núdzového volania, prostredníctvom komerčnej mobilnej telefónnej siete (Orange,T-mobil). Doteraz neexistuje samostaný komunikačný systém, ktorý by spájal operačné strediská s jednotlivými ambulanciami záchrannej služby.

  • 4. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 899x
  • 20
Tituly alebo vývoj mojej ľútosti

Jaroslav Vidan

Tituly alebo vývoj mojej ľútosti

V poslednej dobe našu verejnosť zamestnali správy o kupovaných vysokoškolských tituloch. Prvé, čo ma v tej chvíli napadlo bolo, že môj titul nebol kúpený a že bol riadne odsedený a oddrený. Ak som použil slovo odsedený, tak som určite nemyslel termín - odsedený vo väznici. Lebo aj tam sa sedí. Myslel som – odsedený za knihou. Priznám sa ale, že niekedy som za tou knihou som ozaj iba sedel a pozeral sa neprítomne z okna von.

  • 3. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 576x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu