reklama

Strelba v Bratislave a sportovi strelci

Mala uvaha sportoveho strelca po tragedii v Bratislave.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (135)

Dnes som mal jeden uplne, normalny den. Odpocinkovy,bez prace. Ranajsi beh, ranajky , 3 serie olympijskeho trapu na perfektnej strelnici a potom som si zapol telefon. Okamzite mi prisli SMS a nasledovali telefonaty o tragedii v Bratislave. Pekny den sa skoncil.

Stravil som zvysok volna hladanim sprav o tragedii a citanim diskusii.

Musim povedat, ze som z nich smutny. Odrzkadluju ale nase slovenske rozmery. Dalo by sa ocakavat, ze po takejto tragedii budu diskusie plne uprimnych sustrasti, vyjadrenych obetiam a polutovani nad tym, co sa stalo. Namiesto toho su plne obvinovania, koho treba odvolat a kto je za to vinny. Dokonca sa ozvali aj hlasy, ze Slovensko treba odzbrojit. Cakal som taketo nazory, ale radcovia ponukajuci zarucene rady zabudli povedat KOHO vlastne treba odzbrojit.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

MAFIU alebo SPORTOVYCH STRELCOV a SLUSNYCH DRZITELOV ZBRANI ?

Paradoxne po tychto "streleckych tragediach " su sportovi strelci prvi na rane. Je totiz jednoduche stiahnut od sportoveho strelca zbran. Odovzda ju dobrovolne. Mafian sa jej nevzda. A tak v statoch, kde vykonali po tragediach vyraznu restrikciu zbrani dosiahli paradoxne opacny ucinok. Zvysila sa kriminalita, vlamania do domov, lebo kriminali si ako prvi uvedomili, ze cestny ludia nemozu mat viac zbrane.Dufam, ze tieto skutocnosti, ktore su velmi dobre zname neinspiruju nasich poliotikov.

Nedavno som napisal na server www.e-zbrane clanok, ktory chvalil nas zakon a porovnava ho s talianskym zakonom o strelnych zbraniach. Vola sa : Vazme si co mame doma !

SkryťVypnúť reklamu
reklama

http://www.e-zbrane.sk/index.php?option=com_content&task=view&id=152&Itemid=1

S velkou hrdostou som povedal, ze mame jeden z najlepsich zakonov o zbraniach v Europe. Teraz,po tejto tragedii som vystraseny ,ako to vsetko so sportovymi strelcami dopadne. Dufam, ze vysetrovanie preukaze , ze zbrane v tragedii pouzivali ludia zijuci mimo normalnej spolocnosti. Ostane potom na politikoch a ludoch , ake stanovisko zaujmu !

Uprimnu sustrast oberiam a pribuznym !

Jaroslav Vidan

Jaroslav Vidan

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Lekár-anesteziológ, ktorý si myslel, že je správne byť apolitický...Aj si to naďalej myslím, ale apolitický neznamená bez názoru... A keď ho vyjadrím tak na rozdieľ od veľa diskutujúcich ho dokážem aj podpísať ....... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu